VIDEO - Kes jiran tular bergaduh selesai


Kes jiran tular bergaduh selesai

"Difahamkan, tindakan anak kepada pihak kedua yang bermain bola itu terkena bumbung rumahnya serta menyebabkan berlaku sedikit kerosakan," katanya

Klang: Pergaduhan antara dua individu di taman perumahan di Bandar Sultan Sulaiman dekat sini yang tular diselesaikan secara baik.

Ketua Polis Daerah Klang Utara Asisten Komisioner S Vijaya Rao berkata, pihaknya menerima laporan daripada kedua-dua pihak berhubung kejadian yang dipercayai berlaku Rabu lalu.

"Kedua-dua individu berkenaan adalah jiran dan kejadian dipercayai berpunca daripada pihak pertama menegur anak jirannya yang bermain bola berdekatan rumahnya.

"Difahamkan, tindakan anak kepada pihak kedua yang bermain bola itu terkena bumbung rumahnya serta menyebabkan berlaku sedikit kerosakan," katanya dalam kenyataan, hari ini.

Beliau berkata, kedua belah pihak sudah dipanggil untuk memberi keterangan mengenai perkara itu dan mereka juga bersetuju untuk menyelesaikan perselisihan faham secara baik.

"Kes diklasifikasikan sebagai tiada tindakan lanjut (NFA).





"Polis ingin menasihatkan masyarakat untuk sentiasa menjaga keharmonian dan kesejahteraan hidup berjiran serta tidak menimbulkan perbalahan atau selisih faham antara satu sama lain," katanya.

@liputan7official

Kongsikan artikel ini kepada kenalan anda supaya mereka juga tahu apa yang anda tahu!



Join channel Telegram Liputan7 untuk update berita tanpa had!


FREE PALESTINE