VIDEO - Rogol anak jiran hingga berdarah sebelum ditinggalkan di kubur

Rogol anak jiran hingga berdarah sebelum ditinggalkan di kubur

"Suspek bertindak kejam dengan membogelkan mangsa(5 tahun) serta kaki dan tangan mangsa diikat, mulut disumbat dengan gumpalan plastik sebelum merogol mangsa hingga keluar darah."

Tidak berperikemanusiaan, seorang lelaki ditahan polis selepas didapati bersalah melakukan serangan seksual dengan sadis terhadap seorang kanak-kanak perempuan berusia 5 tahun. ...

Mangsa berusia 5 tahun merupakan anak kepada jirannya yang ketika itu sedang bermain berdekatan dengan rumah suspek dan pada ketika itu suspek sedang menebang rumput.

Suspek menarik perhatian mangsa dan membawa mangsa ke kawasan perkuburan kerana disitu agak terpencil dan sunyi sebelum melakukan perbuatan kejinya.

Suspek bertindak kejam dengan membogelkan mangsa(5 tahun) serta kaki dan tangan mangsa diikat, mulut disumbat dengan gumpalan plastik sebelum merogol mangsa hingga keluar darah.

Bukan itu sahaja, suspek malah bertindak kejam memukul kepala mangsa dengan objek keras hingga pengsan dan tinggalkan mangsa di tanah perkuburan dalam keadaan bogel dan berlumuran darah. Suspek meninggalkan mangsa untuk pergi ke sungai untuk membuang air.

Menurut laporan, mangsa diselamatkan oleh rakan-rakan sebayanya sendiri dan membawa mangsa pulang ke rumah sebelum kejadian itu menjadi kecoh. Mangsa dikejarkan ke hospital dan kejadian itu telah dilaporkan kepada polis.

Suspek bernama Ragil Sri Wahyudi(28 tahun) berjaya diberkas di kediamannya dan beberapa barang bukti ditemui di rumah suspek.


@liputan7official

Kongsikan artikel ini kepada kenalan anda supaya mereka juga tahu apa yang anda tahu!



Join channel Telegram Liputan7 untuk update berita tanpa had!


FREE PALESTINE