VIDEO - Suhaimi Saad minta izin nikah lagi, isteri suruh beli mesin basuh dulu



Suhaimi Saad minta izin nikah lagi, isteri suruh beli mesin basuh dulu

"Dengan kekacakkan Suhaimi Saad, pasti ramai yang tak sabar nak jadi isteri keduanya"

Disebbakan kontroversi kahwin dua dan curang dalam kalangan selebriti telah menjadi perbualan, penyanyi nasyid, Suhaimi Saad dilihat turut berseloroh kepada isterinya, Ina Naim dengan meminta izin berkahwin lagi satu.

Nak minta izin nikah lagi pulak Menerusi video di... TikTok miliknya, Suhaimi telah bertanya kepada Ina sama ada boleh atau tidak jika dia ingin bernikah satu lagi.

Terus senyap tak berbunyi

Namun, belum sempat dia menghabiskan pertanyaan tersebut, Ina Naim telah memotong percakapannya dengan menyuruh suaminya membeli mesin basuh dahulu sebelum ‘berangan’ untuk menambah ‘cawangan’.

Disebbakan kontroversi kahwin dua dan curang dalam kalangan selebriti telah menjadi perbualan, penyanyi nasyid, Suhaimi Saad dilihat turut berseloroh kepada isterinya, Ina Naim dengan meminta izin berkahwin lagi satu.

Nak minta izin nikah lagi pulak Menerusi video di TikTok miliknya, Suhaimi telah bertanya kepada Ina sama ada boleh atau tidak jika dia ingin bernikah satu lagi.

Terus senyap tak berbunyi Namun, belum sempat dia menghabiskan pertanyaan tersebut, Ina Naim telah memotong percakapannya dengan menyuruh suaminya membeli mesin basuh dahulu sebelum ‘berangan’ untuk menambah ‘cawangan’.

@elghoriby #nikah #mesinbasuh #fypシ ♬ original sound - SUHAIMI SAAD Official

Dalam video selanjutnya, Suhaimi dilihat seolah-olah mengalah dan mengatakan yang akan membeli mesin basuh namun disambut dengan seloroh isterinya yang meminta dua buah peralatan elektrik tersebut.

Sekali kena terus senyap
@elghoriby #suhaimisaad #inanaim #fypシ ♬ original sound - SUHAIMI SAAD Official

Perkongsian tersebut telah mendapat komen yang pelbagai daripada netizen. Kebanyakkan mereka terhibur dengan gurauan penyanyi nasyid yang terkenal dengan keyakinan bahawa ‘bumi berbentuk rata’ itu bersama isterinya.





Sebelum ini, Suhaimi ada bergurau hal sama iaitu berkenaan kahwin dua ketika isu pengarah tersohor menikah lagi menjadi perbahasan di media sosial.

Terdahulu, penyanyi nasyid itu pernah menyatakan hidup secara ‘zuhud’ dengan tidak menyediakan peralatan asas seperti mesin basuh serta peti ais di rumahnya.

Walau bagaimanapun, dia menafikan tuduhan ‘mendera’ isteri membasuh baju menggunakan tangan kerana mereka memilih untuk menggunakan perkhidmatan dobi 24 jam.


@liputan7official

Kongsikan artikel ini kepada kenalan anda supaya mereka juga tahu apa yang anda tahu!



Join channel Telegram Liputan7 untuk update berita tanpa had!


FREE PALESTINE