Wanita(25 tahun) cabul 17 kanak-kanak dirujuk ke rumah sakit jiwa


Wanita(25 tahun) cabul 17 kanak-kanak dirujuk ke rumah sakit jiwa

"Selain mencabul 17 kanak-kanak, terdapat kesan luka dibahagian badannya yang dihiris dengan pisau cukur untuk menyakiti dirinya sendiri."

Pada beberapa hari lalu gempar tentang berita tentang penahanan seorang wanita muda berusia 25 tahun atas kesalahan mencabul 17 kanak-kanak di rumahnya dan hari ini wanita tersebut dirujuk kepada rumah sakit jiwa. ...

Hasil siasatan mendapati wanita tersebut agak tidak normal atau ada gangguan mental hingga mendorongnya melakukan jenayah seksual kanak-kanak. Selain itu, terdapat kesan luka yang dihiris dengan pisau cukur untuk menyakiti dirinya sendiri.

Wanita tersebut ada membuka satu perniagaan permainan Playstation di rumahnya yang diusahakan bersama suaminya. Setiap kanak-kanak yang datang bermain disitu pasti akan menjadi mangsanya.

11 kanak-kanak lelaki akan diajaknya masuk ke dalam bilik dan meminta kanak-kanak itu untuk meraba payudara dan alat sulitnya manakala 6 kanak-kanak perempuan diajar menonton filem lucah serta melihatnya bersama suami melakukan hubungan seks.

Kanak-kanak yang trauma dengan kejadian itu telah melaporkan kejadian tersebut kepada ibu bapa masing-masing sebelum pihak polis mengambil tindakan dengan menahan wanita itu bersama suaminya. Hasil siasatan mendapati suami suspek tidak mengetahui apa-apa berkaitan dengan tuduhan serangan seksual kanak-kanak, malah suaminya juga pernah diancam jika keinginan seksnya tidak dipenuhi


@liputan7official

Kongsikan artikel ini kepada kenalan anda supaya mereka juga tahu apa yang anda tahu!



Join channel Telegram Liputan7 untuk update berita tanpa had!


FREE PALESTINE