1 mayat wanita sedang melahirkan anak yang telah membusuk ditemukan di ladang tebu


1 mayat wanita sedang melahirkan anak yang telah membusuk ditemukan di ladang tebu

"Polis percaya wanita itu cuba melahirkan anak sendirian di tengah ladang tebu punca kematian"

Tular satu berita di media sosial hari ini tetang penemuan 2 mayat iaitu ibu dan anak yang menyayat hati apabila mayat si ibu ditemukan dalam keadaan sedang melahirkan anak di tengah ladang tebu.

Penemuan tersebut bermula dengan seorang saksi bernama Arif yang ketika itu sedang menebas rumput di ladangnya sebelum Arif terbau bau yang busuk di tengah ladang.

Arif terkejut dengan penemuan mayat wanita bersama bayi yang masih berada di kemaluan ibunya dengan bau yang sangat busuk dipercayai kedua mayat itu sudah terlalu lama.

Arif menghubungi pihak polis dan kedua mayat itu di hantar ke hospital untuk bedah siasat. Pihak polis tidak mengeluarkan sebarang kenyataan rasmi berkaitan dengan kes penemuan mayat wanita dan bayi tersebut kerana kes masih dalam siasatan.

Namun pihak polis tidak menolak kemungkinan wanita itu meninggal dunia ketika cuba melahirkan anak bersendirian di ladang tebu. Tambahan mayat itu tidak mempunyai sebarang kad pengenalan  serta mayat tersebut telah terlalu lama hingga menyukarkan proses pengecaman. - Agensi


#global
#Indonesia

@liputan7official

Kongsikan artikel ini kepada kenalan anda supaya mereka juga tahu apa yang anda tahu!



Join channel Telegram Liputan7 untuk update berita tanpa had!


FREE PALESTINE