Isteri potong anu suami selepas terbongkar rahsia suaminya curang dengan anak saudaranya(berusia 15 tahun)

Isteri potong anu suami selepas terbongkar rahsia suaminya curang dengan anak saudaranya(berusia 15 tahun)

Tular satu berita di media sosial hari ini melaporkan bahawa seorang wanita bertindak agresif dengan memotong anu suaminya sendiri selepas hubungan suaminya dengan anak saudaranya yang berusia 15 tahun terbongkar. 

Wanita itu memotong anu suaminya dan mengambil foto sambil memegang anu yang telah dipotong. Wanita itu mendakwa bahawa dia tidak dapat terima perbuatan jijik suaminya dengan mengadakan hubungan intim bersama anak saudaranya sendiri malah gadis itu masih di bawah umur. 

Kesan daripada insiden itu suaminya terpaksa dikejarkan ke hospital akibat cedera parah serta banyak darah yang memancur keluar.

Keesokkan harinya, wanita berusia 34 tahun itu pergi ke balai polis untuk menyerah diri dan mengakui telah memotong anu suaminya.

Menurut keterangan polis, punca suspek bertindak agresif kerana suaminya curang dengan anak saudara wanita itu sendiri. Pada malam kejadian, suspek menunggu suaminya pulang dan berpura-pura memberi layanan yang istimewa hingga melakukan persetubuhan. 

Ketika melakukan persetubuhan suspek bertindak mengikat kaki dan tangan suaminya dan suaminya tidak mengesyaki apa-apa ketika itu. Kemudian suspek mengambil pisau dari bawah katil dan terus memotong anu suaminya.

Suspek mengambil foto anu suaminya yang telah dipotong kemudian dibuang ke dalam mangkuk tandas lalu "flush". 

Wanita itu kini ditahan atas kesalahan cubaan membunuh dan bakal berdepan dengan hukuman yang berat - Liputan7





@liputan7official

Kongsikan artikel ini kepada kenalan anda supaya mereka juga tahu apa yang anda tahu!



Join channel Telegram Liputan7 untuk update berita tanpa had!


FREE PALESTINE